Saturday, October 30, 2010

Selamatkan Diri Anda!!!

Bismillahirrahmanirrahim...






            Selamatkan Diri Anda!!!. Tahukan anda bagaimana cara untuk mengelakkan diri daripada menjadi mangsa penjenayah yang bebas di luar sana. Setiap hari kita dihidangkan dengan berita-berita dan cakap-cakap mengenai masalah jenayah yang sentiasa mencatatkan statistik yang tertinggi di negara Malaysia. Rata-rata golongan wanita yang tidak mengira usia sering menjadi mangsa kepada pelbagai jenayah dan keganasan. Kenapa perkara sebegini boleh terjadi? Siapakah perlu dipersalahkan? Apakah cara penyelesaiannya? program yang julung-julung diadakan ini akan disampaikan oleh penganalisis jenayah yang tidak asing lagi di negara kita iaitu saudara Kamal Affandi Hashim.

Atas dasar kasih sayang dan kepentingan aspek nyawa, maruah dan harga seorang wanita, Nisa Puchong dengan kerjasama Biro Keselamatan JKP Zon 13, Puchong telah menganjurkan satu program berbentuk bengkel khas untuk anda yang inginkan keamanan.
InshaAllah, jemput datang beramai-ramai kerana tindakan anda yang akan menentukan sejauh mana anda mampu melangkah untuk meneruskan kehidupan. Sayangilah diri anda sebelum anda menyayangi orang lain. 

Moga bengkel ini mampu memberi manfaat yang bukan sahaja kepada golongan wanita tetapi kepada kaum Adam juga sebagai pelindung dan pembantu kaum Hawa..
BENGKEL KESELAMATAN WANITA 2010
TARIKH : 31 OKTOBER 2010
TEMPAT : BALAI MASYARAKAT JKP ZON 13, PUCHONG PERDANA, 47100 PUCHONG, SELANGOR.
MASA : 2.00 PETANG -  5.30 PETANG.

Sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi no di atas.

No comments:

Post a Comment